نهال فندق قزوین

نهال فندق قزوین

خصوصیات نهال فندق قزوین توجه بسیاری از افرادی که باغدار هستند را جلب نموده و به همین دلیل افراد زیادی آن را خریداری کرده و می کارند. یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که این نهال دارد و باید شما از آن اطلاع داشته باشید ارتفاع آن می باشد که کوتاه است. میوه های رشد کرده در این نهال به گونه ای می باشد که تنها با استفاده از دست آنها را می توانید برداشت نمایید. بر همین اساس ارتفاع کوتاه این نهال در این مورد تاثیر زیادی دارد و برداشت میوه ها را آسانتر نموده است. همچنین شما باید بدانید که هرساله نسبت به هرس کردن آن نیاز است که اقدام کنید تا رشد مناسبی را از آن دریافت نمایید.

این نهال در برابر سرما تحمل زیادی ندارد و همچنین در برابر گرمای زیاد هم برگ های آن از بین می رود، بر همین اساس در شرایط خاصی کاشته می شود. برخی از مهمترین ویژگی های کلی که این نهال دارد و شما زمان خرید نهال و کاشت نهال باید به آنها دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

ویژگی های مربوط به آب و هوای مناسب برای رشد فندق قزوین :

با اینکه درخت فندق قزوین ا در آب و هوای متفاوت هم سازش زیادی از خود نشان می دهد و رشد می کند، باید به این مورد برای رشد بهتر آن دقت زیادی داشته باشید. از نظر دمایی، برودت و بارندگی هر کی از مناطق را زمان کاشت این نهال باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا بهترین منطقه را برای کاشت آن انتخاب کنید. به طور کلی بهتر است بدانید که این نهال در برابر سرمای زیاد تحمل و مقاومت زیادی ندارد و همچنین در دمای بسیار گرم هم رشد خوبی از خود نشان نمی دهد. این نهال به زمستان های تا حدودی سرد و تابستان های خنک نیاز دارد. از نظر این نهال هرچه که تابستان های خنک و گرم را سپری کند رشد بهتری دارد.

 

رودهن، گلاهک، بعد از زرران، مزرعه دکتر همایون
آدرس دفتر: دماوند، گیلاوند، جنب اداره منابع طبیعی، داخل محوطه منابع طبیعی، نهالستان پایه رویشی دماوند | مدیر فروش : ۰۹۱۹۳۲۵۹۱۹۷ مسئول فروش
تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۶۰۷۴۹۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *