نهال توت بدون استخوان

معرفی جهت خرید نهال توت بدون استخوان:
آشنایی با ویژگی های نهال توت بدون استخوان که از درختان مقاوم می باشد به شما در خرید محصولی مناسب و اقتصادی کمک می کند.
نهال توت بدون استخوان را از تیره توت سانان به شمار می آورند که تقریبا ده تا شانزده گونه می‌باشد که هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند. ایران را در دسته بزرگترین کشور تولیدکننده انواع توت در جهان به حساب می آورند. انواع گونه های توت ها به دلیل تنوع رنگ آن بوده که باعث تنوع در خواص آن نیز شده است. توت از میوه های سرشار آنتی اکسیدان می باشد.

نهال های توت بدون استخوان یکی از قدیمی ترین درخت ها می باشد که قدمتی تاریخی دارد و در بیشتر کشور های جهان قدمتی بیشتر از دویست، سیصد سال دارد. درخت توت پوست زرد مایل به نارنجی دارد این رنگ بیشتر در نهال در خت توت بارز است. توت از جمله درخت های مقاوم و کم نیاز است که در بیشتر مناطق با هر نوع آب و هوایی امکان رشد دارد ارتفاع درخت توت را تا ۲۵ متر نیز بیان کرده اند.

در طب سنتی مخصوصا طب سنتی چین از میوه درختان توت برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت و کم خونی استفاده می کردند. از توت برای تهیه آب میوه،خشک کردن،مربا،دسر،ژله استفاده می کنند جالب است بدانید در طب سنتی چینی برگ درخت توت نیز کاربرد دارد.

رودهن، گلاهک، بعد از زرران، مزرعه دکتر همایون
آدرس دفتر: دماوند، گیلاوند، جنب اداره منابع طبیعی، داخل محوطه منابع طبیعی، نهالستان پایه رویشی دماوند | مدیر فروش : ۰۹۱۹۳۲۵۹۱۹۷ مسئول فروش
تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۶۰۷۴۹۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *