فروش نهال زیتون در گیلاوند دماوند

فروش نهال زیتون در گیلاوند دماوند

نهال زیتون در گیلاوند دماوند از جمله نهال هایی است که هم کیفیت خوبی دارد و هم می توان آن را به عنوان یک نهال پر بازده در نظر گرفت. بهترین نوع نهال زیتون، نهالی است که در هر هکتار بیشترین سود را به کشاورز ارائه دهد. ما در این مطلب قصد داریم بهترین رقم نهال زیتون را بررسی کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

اقلیم مناسب برای کاشت بهترین نژاد زیتون کدام است؟

نهال زیتون در گیلاوند دماوند  با آب و هوای مناسب برای پرورش بهترین نژاد زیتون .

نکته مهم این است که معمولا زیتون در مناطقی که شرایط مدیترانه ای دارد، می تواند رشد خوبی داشته باشد؛ البته منظور از شرایط مدیترانه ای این است که در بهار و تابستان می توانید به بهترین شکل به پرورش زیتون بپردازید، در زمستان نیز می توانید در مناطقی که آب و هوای معتدلی دارند، این کار را انجام دهید.

فقط باید به این نکته توجه کنید که در دوران باردهی زیتون نباید دمای هوا به کمتر از منفی ۵ درجه سانتی گراد برسد؛ زیرا سبب آسیب به تمام نهال های زیتون می شود و شما باید به این مورد توجه کنید. در خصوص آبیاری نیز باید بدانید که مناطقی که نیمه گرمسیری هستند، برای کاشت بهترین درخت زیتون مناسب اند و نهال زیتون از نظر آبیاری نیز مصرف محدود و کمی را شامل می شود.

بهترین نهال زیتون در ایران کدامند؟

صدها رقم درخت زیتون وجود دارد که برحسب رنگ، اندازه، شکل و ویژگی های رشد آن تقسیم بندی می شوند. انواع بهترین زیتون جهان کدامند؟

نهال زیتون تلخ

درختی برگریز از خانواده سنجد بوده که بومی جنوب شرقی آسیا استرالیا است. این درخت سایبان خوبی داشته و تنه آن چوب بسیار مرغوبی دارد. محدوده رنگی نهال زیتون تلخ قهوه ای روشن تا قرمز تیره بوده و به دلیل شباهتش به چوب ساج، گاهی با این چوب اشتباه گرفته می شود.

زیتون تلخ درختی زیبا با ارتفاع ۷ تا ۱۵ متر است که امکان دارد در شرایط خاص به ارتفاع ۴۵ متر نیز برسد. میوه های این درخت اگر به مقدار زیادی خورده شوند، بسیار سمی هستند، اما این میوه ها برای پرندگان قابل خوردن هستند.

املاک پایه رویشی با فروش نهال زیتون در گیلاوند دماوند همراه شماست.

رودهن، گلاهک، بعد از زرران، مزرعه دکتر همایون
آدرس دفتر: دماوند، گیلاوند، جنب اداره منابع طبیعی، داخل محوطه منابع طبیعی، نهالستان پایه رویشی دماوند

مدیر فروش : ۰۹۱۹۳۲۵۹۱۹۷ 
تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۶۰۷۴۹۰۵

فروش نهال زیتون در گیلاوند دماوند

 

منبع:nahalvand.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *